10 Temmuz 2013 Çarşamba

Kavonozda Tatlı Sunumu Çok Moda Tatlılar kavanozlara..


Herkese bol bereketli , huzurlu bir ramazan ayı dileriz. Sofralarınıza keyif katacak tatlılar arıyorsanız size bu tatlıların servisi için fikir verecek keyifli sunumlar paylaşmak istedik. Bu sene kavanozlarımızı atmıyoruz. Evinize aldığınız reçel kavanozlarınıda saklayıp misafirlerinize eğlenceli sunumlar hazırlayabilir ve kavanozlarınızı süsleyebilirsiniz. Bizim instagramda çok severek takip ettiğimiz morievents de kavanozları süslüyor hatta düğünlerde kavanozlarda düğün pastaları hazırlıyorlar. Kavanoz kapaklarında güzel sunumlarla davetlilerinizi mutlu edebilir hatta bebek doğumu, mevlütlerinizde süslenmiş kavanozları sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. 
                                                                   Morievenst kavanozlar


morievents düğün pastası kavanozları

kaynak: pinterest
kaynak: pinterest









Evdeki bardaklarınızı da tatlı sunumları için kullanabilirsiniz.

Çilek  tatlı sunumuna  en yakışan meyvelerden 








Pin It!

21 yorum :

Beauty Follower dedi ki...

Yummy pictures!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

NEŞELİ VE İNCİLİ GÜNLER dedi ki...

Merhaba,
Hepsi de çok güzeller ve çok tatlı görünüyorlar,bayıldım :)

Hazal Şahingil dedi ki...

Çok leziz ve şık duruyorlar. Uzun süredir denemek istediğim bi sunum şekli bi fırsatım olsada yapsam :) Örnekler çok güzel paylaşım için teşekkürler :)

GÜL ÇİÇEK dedi ki...

TEK KELMEYLE SÜPER BİR SİTE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

neşeli ve incili günler çok teşekkür ederiz. sevgiler

FERİDECO dedi ki...

Enfes görünüyorlar kavanoz da görseller daha da artmış harika bir paylaşım güzel bir fikir verdi bana çok sağol sevgiler canım

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

eskiden beri sıradışı tarzları severim.. küçükken viski bardaklarının sütlaç gibi tatlıları sunulabilir derdim kızardılar içki bardağında tatlımı olur diye
bakıyorum şu son senelerde hep hayalimde olanlar popüler oluyor açık mekan fotoğrafları gibi.. ne güzellll

happywishtree dedi ki...

çok beğendim,hepside harika görünüyorlar.beğenerek takip ediyorum ürünlerinizi.yakında inşallah evim için birkaç ürün almak isterim.

Adsız dedi ki...

Oruç oruç iyi gitti bu resimler!

A.O Bolat dedi ki...

Mutfağında kavanozu olmayan var mı ki, pek kullanışlıdır, çok de güzel görselleri var, bayıldım :)

Yelda Kaya dedi ki...

Sunumlar çok şık. İnsanın görünce yiyesi geliyor.

bi' fikrim var dedi ki...

Hepsi harika gozukuyor.Mori events e de bayiliyorum,organizasyonlari da cok guzel oluyor.

Güzel oyunlar oyna dedi ki...

bergama granit küp taş
bazalt küp taş
granit mermer
doğal taş görünümlü duvar kaplama
dolamit taşı
dolamit taş
bahçe peyzaj taşları
bahçe taşları
granit döşeme
granit bordür
granit basamak
granit küp taş

leasing dedi ki...

hepsi hafif ve harika görünüyor, çok yogun çalışmasam bütün gün oturup bunlardan yapabilirdim:) paylaşım için çok teşekkürler.

Duygu Karataş dedi ki...

Geçen ay bir İtalyan restoranında karşılaştığım, vakum kapaklı küçük bir kavanoz içinde tremisu sunumu aynen bu resimdekiler gibiydi!

Sunum konusunda artık fikirler oldukça sınırsız hakikaten
en az lezzet kadar önem veriliyor

senin paylaştığın resimler o kadar müthiş ki yemiş kadar oldum inan:)

sevgiler

peyzaj dedi ki...

yeni paylaşımlarınıza ara verdiniz heralde. sıkı takipçiniz olarak yeni post ları bekliyoruz:)

adreferda dedi ki...

güzel örnekler bir tatlı sever olarak mest oldum:)

film izle dedi ki...

çok de güzel görselleri var, bayıldım :)

özlem korubaşı dedi ki...

bardakları nerden bulabiliriz tam istediğim tarzda bayıldım hepsine yardımcı olabilirmisiniz...

özlem korubaşı dedi ki...

bardakları nerden bulabilrim yardımcı olabilrimisiniz tam istediğim tarzda bayıldım hepsine..

özlem korubaşı dedi ki...

bardakları nerden bulabilirim yardımcı olabilirmisiniz tam istediğim tarzda bayıldım hepsine..